IkaFika

Dagar att minnas...

Hej och hå...

Publicerad 2013-11-28 18:29:00 i Andra graviditeten, Ekologiskt, Familj,

Går in i vecka 14 imorgon. Konstaterar att tiden går mycket fortare vid andra graviditeten, och jag är antagligen inte den första att dra den slutsatsen. Man har liksom inte tid att tänka på att man är gravid. Förra vecka mådde jag riktigt dåligt. Mer illamående än tidigare, fast det sägs att det ska avta efter vecka 12, och mer humörsvängningar. Igår vaknade jag upp med huvudvärk som inte försvann förrän jag vaknade imorse...Det går upp och ner helt enkelt.
Idag har varit en bra dag. Har hämtat hem bilen från reparation och passade på att ta en mysig fika med Signe på vägen hem. Hon är så underbar min lilla tjej, sjöng för mig hela vägen hem och var på ett strålande humör. Jag kan inte tycka annat än att jag är lyckligt lottad och tacksam över det liv jag har.
Jag har redan tagit helg...i alla fall i huvudet...planerar att göra massor i helgen. Adventsfix, shopping, bakning, julmarknad och umgås med familj och vänner. Får se vad som hinns med. Längtar. Dessutom hade jag behövt klippa mig. Funderar på att besöka den här salongen. Har aldrig varit där tidigare men tycker att det låter bra och ser fräscht ut. Gröna klippet tänker på miljön och använder endast ekologisk hårvård och färg.

http://www.gronaklippet.se/index.html
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela