IkaFika

Dagar att minnas...

Tjejlunch

Publicerad 2010-09-21 17:10:56 i Gravid med Signe,

Idag har jag träffat Lisa, Sussi och Gabriella över en mycket trevlig lunch på stan. God thaimat och en hel del snack om framtiden blev det. Fick reaktioner på min mage så som "-Oj, vad stor du har blivit!" och "-Om du är så här stor nu, hur stor är du då om tre månader?". Ja inte vet jag, men nu känns det i alla fall att man är gravid! Tycker att magen är fin än så länge, en lagom kula =)

Igår kväll sjöng Peter för mig och bebis, det var mycket uppskattat och mysigt från både bebisens och min sida =)
Skolarbetet rullar på och sakta men säkert betas exkursioner och examinationer av, det känns skönt. Blir enormt stressad över att inte räcka till alltid då tröttheten ger sig till känna titt som tätt.
Nu lyser solen så jag ska väl passa på att ta en promenad och samla krafter och tankar lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela