IkaFika

Dagar att minnas...

Tiden går..

Publicerad 2010-10-11 16:36:09 i Gravid med Signe,

Har inte en ledig stund denna veckan. Har jobbat hela helgen och nu är det bara skola som gäller. Imorgon ska jag ut till min praktikplats och hålla i en utomhuspedagogisk aktivitet, hoppas vädret håller i sig. Har haft sådär superfint höstväder nu ett tag. Träden är så vackra när solen skiner och det är friskt och skönt i luften. I veckan som gick fick vi oss även en titt på den nyanlända lilla krabaten Knut. Åh vilken sötnos! Tänk att de är sådär små =) Längtar tills våran stjärna tittar ut! Under tiden vi väntar har jag bokat in mig på vattengympa i Vänersborg för gravida. Det är en barnmorska som håller i det så det ska bli väldigt spännande och skönt att få röra lite på sig. Dessutom får jag sällskap av Sabina.

En fin höstdag
Madeleine och lilla Knut

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela