IkaFika

Dagar att minnas...

Paltkoma

Publicerad 2010-10-18 16:14:03 i Gravid med Signe,

Hjälp! Jag har drabbats av den förskräckliga sjukdomen "Paltkoma"! Att jag aldrig lär mig! Två gånger på fyra dagar har jag nu kommit i detta tillstånd då jag äter tills jag nästan spricker och måste gå och lägga mig för att jag inte orkar ta mig för någonting. Till saken hör den att jag har inte tid att vila, måste skriva på min examination. Däremot verkar det vara en vilde i min mage så det är ju positivt att någon av oss har lite energi till övers.

Vi har köpt en ny säng också vilket inte gör det hela lättare, det är ju så himla lockande att ta sig en liten tupplur. Haha...jag har världens goaste pojkvän. Efter att vi sovit första natten i nya sängen säger han till mig: -Älskling, det var inge mysigt att sova i den sängen, du ligger så långt bort, det kändes som jag sov själv hela natten...Å andra sidan hade han väldigt svårt att gå upp då han fick ligga och sträcka ut sig hela morgonen då jag får myror i brallan klockan nio. Dessutom tyckte han att det kändes som att sova på hotell, så jag tror ändå betyget var klart godkänt. Snygg är den också =)
Han är gullig på många sätt  min kära sambo. Här om dagen hade han placerat ut små söta meddelanden på små lappar runt om i lägenheten där han visste att jag skulle se de. Tex stod det "God morgon Älskling..." på filpaketet i kylen och "Jag älskar dig..." på datorn. När man inser att man får dela livet med världen underbaraste värmer det i hjärtat =)
Helgen bjöd på, förutom en sväng till Ikea, även en tur till golfbanan, filmkväll med Janette och David samt söndagsmiddag hos mina föräldrar. I slutet på veckan fick jag även till en träff med Madde och lille Knut och en lunch med Lisan. Är nöjd och glad förutom att jag längtar efter liten skrutt nu väldigt mycket. I helgen fick en kursare till mig sin efterlängtade lilla flicka nästan fyra veckor för tidigt. Man kan ju inte låta bli att fundera på när våran lilla skall bestämma sig för att titta ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela