IkaFika

Dagar att minnas...

Glädjande besked

Publicerad 2010-10-03 19:28:04 i Gravid med Signe,

Idag fick jag det glädjande beskedet att våra goda vänner Madeleine och Jonas fått en liten pojk. Är så glad för deras skull. Stort grattis! Längtar tills man får träffa den lille skrutten. Om lite mer än två månader är det vår tur =)


Igår var Elin och Elin här och kände på magen. Några mindre sparkar blev det men jag vet inte om någon av de förstod att det var lillplutten de kände. Har börjat känna av halsbränna. Det är jobbigt att inte kunna äta som man vill då det finns för lite plats för maten i magen. Annars mår jag fint.
I fredags var det kalas hos Peters syster. Träffade Sabina som väntar en liten tre veckor före oss. Det är ganska många runt oss som ska ha barn nu. Hela tre stycken i min klass, två tidigare klasskompisar och en arbetskamrat har nyligen fått. Det är roligt. I dag var det kalas hos brodern min och smörgåstårta nummer två denna helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela