IkaFika

Dagar att minnas...

Första advent och 14 dagar kvar

Publicerad 2010-11-28 10:54:09 i Gravid med Signe,

Tjohoo! Nu är det äntligen jul :) Jag älskar julen och allt som hör den till. Nu har vi även turen att det har kommit massor med snö och visst brer det på känslan av julstämning en aning. Igår var jag och Lisan på Överby och tog en första shoppingrunda i julruschen. Kom hem med lite av varje. På kvällen blev det glöggmys hemma hos oss.
Inte nog med att jag ser fram emot julen, vi väntar ju världens bästa julklapp också! Idag är det bara 14 dagar kvar till beräknad förlossning. Är dock inställd på att gå över tiden...har inte fått några signaler på att det är på gång ännu och det är full aktivitet där inne. Lilla Ärtan trivs så bra i mammas mage...hehe :) Kul är det i alla fall att Peter påminner mig om, varje gång han går någonstans, att jag måste ringa honom vid minsta tecken...han är söt :)
Sabina och Jesper fick en liten pojk för lite mer än en vecka sedan. Grattis till de! Benjamin ska han heta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela