IkaFika

Dagar att minnas...

Efterlängtade helg

Publicerad 2010-06-12 13:00:27 i Gravid med Signe,

Några lediga dagar är som medicin mot ett dåligt humör. Vill helst inte utsätta min kära sambo för detta i onödan. Bäst att samla krafterna när man får chansen. Gårdagen slutade riktigt bra med kladdkaka hemma hos min gode vän Madeleine. Skönt att prata av sig lite med någon i samma situation. Madde väntar också en liten i slutet av september! Dessutom hade jag och Peter tagit mod till oss och lagt ett bud på ett hus under dagen, men mäklaren har inte hört av sig ännu så vi sitter fortfarande som på nålar.

I morse bokade jag en resa till Bryssel. Min kära syster flyttar dit i augusti med sin familj, då hennes man fått jobb där. I tre hela år blir de borta! Men det ska bli kul att komma dit och hälsa på, har aldrig varit i Belgien tidigare. Oj vad jag ska handla choklad!



Härlig bild från Bryssel, ser ut som ett konstverk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela