IkaFika

Dagar att minnas...

Myror i brallan!

Publicerad 2010-06-08 19:31:28 i Gravid med Signe,

Sommarlov är en fantastisk uppfinning, en tid då man är lycklig över att vara student. Men vad hittar man på när solen tagit semester och lyser med sin frånvaro?

Det känns skönt att den värsta tröttheten äntligen har lagt sig, har haft energi nog att rensa igenom garderoben och diverse skåp och lådor idag. Det finns inget bättre än att knalla bort till Myrorna med två kassar i varje hand. Vi behöver verkligen allt utrymme vi kan få, speciellt nu när det vankas leksaker, babykläder, barnsäng...ja, det mesta inom den kategorin skulle jag vilja påstå. Det skulle inte sitta fel med ett par fler rum och ett större kylskåp dessutom. Har varit och storhandlat med brodern min då mannen i huset jobbar och sliter. Precis som jag älskar att rensa ut och kasta bort saker älskar jag också att köpa nytt och packa tillbaka in igen...det är märkligt, rena bytesmarknaden!




Igår gick jag in i vecka 15 och då såg jag ut såhär.






Och så några bilder från helgen...














 






 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela