IkaFika

Dagar att minnas...

Här råder djungelns lag

Publicerad 2010-06-17 16:15:25 i Gravid med Signe,

Har kommit in i en period då jag funderar mycket på namn till det lilla knytet. Nu är det dock så att jag nyligen fått reda på att en gammal arbetskompis fått en liten flicka. Är jätteglad för hennes skull, men var hon tvungen att välja mitt favoritnamn? Nu går det valet helt bort och vad har jag istället? Inget! Det finns inget tjejnamn som känns självklart längre. Killnamn har jag några stycken men tjejnamn är svårare. Får leta vidare...

I dag har budgivningen satt igång ordentligt. Två nya spekulanter är nu med i bilden och jag hoppas bli av med de fortast möjligt. Det finns ju så många andra hus menar jag som de skulle kunna rikta sin uppmärksamhet mot, men låt för tusan bli vårt hus! Jag har liksom redan flyttat in...


Dröm eller verklighet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela