IkaFika

Dagar att minnas...

Bara elände!

Publicerad 2010-06-11 11:07:19 i Gravid med Signe,

Gårdagen var en sån där dålig dag. Huh! En sån där dag då man måste försöka blicka framåt, för som ordspråket säger: Efter regn kommer sol. Och vi väntar ju faktiskt på nåt gott =) På tal om vädret så har det verkligen varit kass i flera dagar nu, funderar på om det kan ha någon känslomässig inverkan i samband med en hormonell berg- och dalbana. När solen var framme i förra veckan hade jag visst hur mycket energi som helst och igår nådde jag verkligen botten. Gick runt som en zombie på jobbet hela dagen och när jag kom hem orkade jag inte göra någonting utan låg på soffan kvällen igenom och lipade i flera timmar. Var arg över allt och inget. Bland annat bestämde jag mig för att aldrig mer sätta mig på den där förbannade cykeln. Den ska skrotas! Bara en massa krångel hela tiden. Får se till att köpa en ny eller knalla bort till mormor och se om jag kan cykla på hennes. Idag har jag bestämt mig för att ta dagen som den kommer och njuta av att bara vara. Inga krav, inget jobb bara lugn och ro...


En ny cykel skulle inte sitta fel. Den här hittade jag på Haléns, snygg och inte så dyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela