IkaFika

Dagar att minnas...

Zombie

Publicerad 2010-07-09 10:56:21 i Gravid med Signe,

Igår var jag ledig men ack så trött jag var. Sov till elva och tog även en middagslur mellan fyra och fem, ändå gick jag runt som en zombie hela dagen. Jag lyckades i alla fall att ta mig till frisören...äntligen! Det behövdes verkligen, huh vad jag såg ut! Tog mig även en sväng till Överby och köpte min första body till lillen. En enkel vit omlott blev det. Hade tänkt hitta något på rean men blev såklart till normalpris. Kvällen spenderade vi hos Madde och Jonas där galna Otto underhöll oss hela kvällen...

Peter var lite nere igår efter att jag känt lillen röra på sig men inte han. Men i morse innan vi hade vaknat riktigt kände jag något och la Peters hand på min mage för att han också skulle känna och det gjorde han! Han blev så glad =)
Nu blir det jobb hela helgen. Jobbar sista veckan nästa vecka. Ska bli så skönt med semester. Vet att jag borde jobba och tjäna pengar men jag behöver verkligen vara ledig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela