IkaFika

Dagar att minnas...

En inneboende som gett sig tillkänna =)

Publicerad 2010-07-07 18:47:00 i Gravid med Signe,

Tjohoo!

Solen skiner och jag är ledig imorgon =) Ikväll ska jag ta med mig Lisan och gå på bio och igår blev det ytterligare kalas för Camilla och Madde. Men nu måste jag ju bara berätta vilken bra start på veckan jag och älsklingen har haft. I måndags var vi på vårt första ultraljud vilket var hur mysigt som helst. Äntligen har min inneboende givit sig tillkänna. Fick se den lill* guppa omkring där inne och vinka till oss. Fick fyra fina bilder med oss hem. Till råga på allt, idag när jag satt på balkongen för bara en liten stund sedan kände jag tre kanske fyra sparkar! De första som jag är helt säker på. Tryckte försiktigt mot magen på det stället där jag kände sparken och fick svar ytterligare några gånger. Det är helt fantastiskt, är superlycklig nu. Hoppas Peter kommer hem snart så jag kan berätta =)


Våran plutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela